"Arkadaslar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti seyhler, dervisler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En dogru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatidir. "

bush ve ayakkabı

8 Ocak 2009 Perşembe

Sesimi çıkarmadım çünkü...

sizde sesinizi cıkarmayın..ama birgün !!

Nazilerin Almanya’da iktidara gelişiyle ilgili papaz Martin Niemoller böyle söylemişti...

"Ve bir gün sesini çıkaracak kimse kalmayacak...

Önce sosyalistleri topladılar; sesimi çıkarmadım. Çünkü ben sosyalist değildim.

Sonra sendikacıları topladılar, sesimi çıkarmadım. Çünkü sendikacı değildim.

Sonra Yahudileri topladılar; sesimi çıkarmadım. Çünkü Yahudi değildim...

Sonra beni almaya geldiler...

Benim için sesini çıkaracak kimse kalmamıştı

Hiç yorum yok:

marx bize gülümsüyor

Leman 883

KARACA EMLAK GAYRİMENKUL HİZMETLERİ

kelepirx emlak acil satılık emlak ilanları,konut,işyeri,ücretsiz danışmanlık !!!emlax

TEKNİKANALİZ HALİL RENCBER

 
META Tag Generator